Mobilna preraga utiče na Google rezultate

Preraga mobilnim uređajima utiče na Google

mobilna pretraga googleGoogle nije imao naročito zvezdane treću četvrtinu, uz zaradu izveštaje koji nisu žive do očekivanja. To je dovelo do 10 odsto smanjenja vrednosti akcija pretrage giganta.

Razlog tome, kako je otkrio Google, je da prihod od ljudi klikom na plaćenim rezultatima pretrage je pad od 15 odsto u odnosu na isti period u 2011, što ukazuje da su manje ljudi klika promovisali veze (kao ukupni troškovi za oglašivače imaju Nije smanjen za 15% u odnosu na isto vreme.)

Analitičari smatraju da je DIP nije kao rezultat potrošača pada iz ljubavi sa PPC rezultatapretrage, već zato što medij kroz koji se sprovode svoje pretrage se menja. Raste upotreba smart telefona i tableta znači da monetizacija oglasa je upola vredan kao što je na desktop platformi.

To je zbog prirode portabl uređaja, što znači da ih ljudi koriste kada su se i oko i nužno uključeni u neke druge, istovremeno zadatak. To znači da kliknu na oglas je manje privlačna na mobilnoj platformi, jer imate manje vremena i pažnje da se posveti tome. (Matt Primedba:.. Takođe, AdVords vam omogućava da uklonite mobilni iz vaših oglasnih kampanja i 80% mojih klijenata su mi potpuno uklanjanje mobilnih klikova, ali ih ne cenimo uopšte)

Pored toga, mali ekran traži iskustvo koje simbolizuje smartphones znači da ima manje slobodnog prostora da se posvete promotivne linkove i oglasima, dok su fizička rezultati pretrage se dati više istaknuti položaj. Kao takav, došlo je pad u klikove na plaćenim oglasima, što je davanje Google i njegovi akcionari malo glavobolje u ovom trenutku.

Međutim, za vebmastere, ova vest mora da ukaže na činjenicu da je organska pretraga rejting je mnogo važnije na mobilnim uređajima.

Prebacite se na mobilni nije smanjio broj pretraga koje se realizuju, ali je jednostavno uticala na verovatnoću klika na oglas. To znači da ljudi plaćaju još više pažnje na visokim rangiranih sajtova za određeni upit, koji bi, dakle, pokazuju koliko je važno da sprovede temeljnu SEO, u cilju poboljšanja količinu saobraćaja koji vaš sajt generiše.

Jedna od prednosti ciljanje mobilnog tržišta je da se sve više i više ljudi zapravo koriste lokacije zasnovane pretrage da potraži sajtove poslovanja koji se odnose na obližnjim operacija. Oko trećina svih pretragama na mobilnim uređajima imaju zasnovano na lokaciji nameru, prema SEOmoz, što znači da je posebno značajna prilika za sajtove za optimizaciju prema domaćoj publici da ostvari dobar plasman mobilnog pretraživača.

Naravno, postizanje organske pretragu čin koji čini vaš sajt vidljiv mobilnim korisnicima je samo pola bitke. Takođe je važno da pogledamo da li je ili ne vaš sajt nije pravilno nameštena za regrutovanje onima koji su mu pristupa sa touchscreen uređajima. (Tako uspon odgovornih dizajn web sajtovima ili mobilne verzije sajta i za potrošača i SEO svrhe.)

Sa dolaskom na dodir orijentisane Windows 8, to će biti pritiskom briga za sve vebmastere. Priliv taktilnih uređaja učiniće tradicionalne lokacije manje verovatno da se povežu sa svojim namenjene publici.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s